Artraira
Cataloage
Chiar daca in era digitala se poate presupune ca clientul va intra pe site-ul firmei, totusi catalogul ramane un instrument de prezentare a produselor si serviciilor.
Cataloagele publicitare reprezinta mijlocul complet de informare despre serviciile si produsele oferite, iar clientii vor primi toate detaliile de care au nevoie.
Cataloage publicitare
Majoritatea consumatorilor asociaza cataloagele publicitare cu marile lanturi de retail. Poti gasi cataloage publicitare in milioane de cutii postale in fiecare saptamana. Cu toate acestea, cataloagele au caracteristici foarte diferite, mai ales ca termenul este folosit in diverse contexte. Produsele tiparite destinate maselor largi de consumatori difera si prin: scop, forma, tipuri de produse. Publicitatea sau catalogul publicitar este cea mai comuna varianta a acestei forme de marketing. Accentul este pus pe produse, categorii sau servicii individuale ale companiei. Scopul este de a le face cunoscute si de a promova vanzarile. Cataloagele publicitare cu imagini, pe de alta parte, sunt despre constientizarea marcii si relatiile publice. Nu numai companiile, ci si cluburile, asociatiile sau petrecerile folosesc acest format. Productia este in mare parte de calitate superioara, deoarece trebuie reinnoita mai rar. In ceea ce priveste continutul, filozofia, valorile si serviciile, acestea sunt in general puse in scena. Un catalog publicitar consta din mai multe pagini care sunt legate intre ele. Volumul este destul de mic, mai degraba ca o brosura decat ca o carte si nu exista coperta rigida. Continutul acestor cataloage publicitare tinde sa fie mai mult informativ decat distractiv. Spre deosebire de o brosura sau un pliant, un catalog publicitar nu are nimic de-a face cu formatul.